עורך דין ארנונה

הפחתה מוצלחת של חיובי ארנונה מחייבת קבלת יעוץ וטיפול מעורכי דין המתמחים אך ורק בנושא. המיסוי העירוני הוא נישה מאד ספציפית בתחום המשפט והוא מצריך מעורכי הדין העוסקים בו להכיר את התחום על בוריו, בין היתר, בשל העובדה כי קיימים למעלה מ – 40 אלפיתקנות וצווי ארנונה, הצעות חוק ופסיקה ענפה. לכן, הכרחי כי עורך הדין המטפל, יכיר את כל דברי החקיקה והפסיקה בתחום, על מנת שלא להכשיל את התיק כתוצאה מחוסר ידע ובקיאות.

לפגישת ייעוץ התקשרו:03-6954100 או השאירו פרטים:

התמחות במיסוי העירוני אינה דבר של מה בכך, והעברת הטיפול לעורכי דין אשר אינם מנוסים ובקיאים בתחום, או לעורכי דין אשר אינם עוסקים בתחום זה כתחום עיסוק העיקרי, אינה כדאית.

בכל הקשור לארנונה, קיימות בחוק לקונות רבות וכן פסיקות של בתי משפט שאינן חד משמעיות ולעיתים רבות גם מנוגדות אחת לשנייה.

בנוסף, ישנה חשיבות להכרות של עורך הדין המטפל עם הגורמים הרלוונטיים 'מהצד שכנגד', דהיינו עורכי הדין המייצגים את העיריות. ככל ועו"ד 'משופשף' יותר בתחום ומוכר בקרב חברי וועדת הערר, עורכי הדין של העיריות, מנהלי הארנונה ברשויות וכו' כך גובר הסיכוי כי התיק יקודם בזמן קצר יותר ויסתיים לשביעות רצונו של הלקוח.

חיובי  ארנונה והיטלי פיתוח

לעתים רבות, בעיקר בתיקי ארנונה והיטלים, מנהלים הצדדים באמצעות באי כוחם, משא ומתן על מנת לסיים את המחלוקות מחוץ לכותלי ביהמ"ש או וועדת הערר. מה שיכול לזרז את הטיפול בהליך, להבדיל מתיקים אזרחיים 'רגילים' אשר לרוב מתנהלים במשך שנים בבימ"ש.

לכן, המלצתנו היא שבכל הקשור לתחום המיסוי העירוני ובעיקר בכל הקשור להפחתה והתמודדות בחיובי ארנונה והיטלים, לפנות לעורך דין עם ניסיון מוכח בתחום.

בנוסף, אנו ממליצים לבחור במשרד עורכי דין המייצג אך ורק נישומים (ולא משרדי עורכי הדין המייצגים גם נישומים וגם את הרשויות המקומיות) זאת מהטעם הברור שייצוג של שני הצדדים עלול להציב את עורכי הדין בפני ניגוד ענייניים וניגוד אינטרסים.

מיסוי מוניציפאלי

משרדנו צבר מוניטין עם השנים והפך להיות בין המשרדים המובילים בארץ בתחום המיסוי המוניציפאלי. משרדנו אינו מייצג רשויות מקומיות וכל משאביו מופנים אך ורק לטיפול וייצוג של נישומים.

למשרדנו ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום המיסוי המוניציפאלי (העירוני) כאשר התמחותו הבלעדית של המשרד בהפחתת חיובי ארנונה, היטלי פיתוח, אגרות ביוב ומים המוטלים על חברות עתירות נכסים, גופים ממשלתיים, בתי עסק וכו'.

למשרדנו יש את כל הכלים הנדרשים על מנת להצליח בתיק ולהשיג ללקוח את התוצאה האולטימטיבית זאת תוך כדי שיתוף של הלקוח בקבלת החלטות ובהצבת היעדים. לייעוץ ולמידע נוסף התקשרו: 03-6954100 או כתבו לנו לכתובת מייל:  info@be-law.co.il

Scroll to Top
דילוג לתוכן